Lista cu documentele de interes public si lista cu documentele produse (gestionate) de institutie

  • Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea instituției;
  • Structura organizatorică;
  • Documente care contin numele şi prenumele persoanelor din conducerea companiei şi ale funcţionarilor responsabili cu difuzarea informaţiilor publice;
  • Documente care contin coordonatele de contact ale instutuției, denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de internet;
  • Bugetul şi bilanţul contabil;
  • Raportul anual de activitate;
  • Regulamentul de organizare şi funcţionare;
  • Regulamentul intern;
  • Declaraţiile de avere şi de interese;
  • Anunţurile privind organizarea, concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante, precum şi condiţiile de participare şi selecţie specifice potrivit legii;
  • Documente care contin istoricul instituției;
  • Documente care contin profilul instituției;
  • Documente care contin obiectivele instituției;
  • Formularele aferente solicitarii de informatii conform Legii nr. 544/2001 (Formular pentru solicitarea de informatii in baza Legii 544/2001, Reclamatie administrativa in caz de refuz de trimitere a informatiilor solicitate in baza Legii 544/2001; Reclamatie administrativa in caz de netrimitere in termen legal a raspunsului la solicitarea de informatii in baza Legii 544/2001);
  • Codul de Conduita ;
  • Programul de lucru ;
  • Raport anual privind aplicarea Legii 544/2001 avand ca obiect liberul acces la informatiile de interes public;
  • Buletin informativ privind aplicarea Legii 544/2001
  • Rezultatele financiare ale companiei (situatii financiare, buget anual, indicatori financiari)
  • Rapoarte curente;
  • Documente care contin informatii referitoare la Adunarea Generala a Actionarilor;
  • Documente care contin informatii privind Consiliul de Administratie
  • Planul de administrare al institutiei;
  • Politica de remunerare
  • Actul constitutiv al institutiei;
  • Politicile companiei
  • Documente care contin informaţii referitoare la achiziţiile publice, organizate de către instituție conform legislaţiei în vigoare;
  • Licența de funcționare;
  • Contracte;
  • Facturi;
  • Rapoarte: Statistica, SCIM, Autoevaluare;
  • Declarații ANAF;
  • Registre:
  • Registrul intrări/ieșiri extern,
  • Registrul intrări/ieșiri intern,
  • Registrul solicitări-consiliere etica,
  • Registrul monitorizării situațiilor de încompabilitate,
  • Registru monitorizării situțiilor de pantouflage,
  • Registru pentru înregistrarea solicitărilor şi răspunsurilor privind accesul la informaţiile de interes public şi pentru gestionarea procesului de acces la informaţii de interes public
  • Registru reclamaţii administrative şi plângeri în instanţă
  • Registrul Riscurilor;
  • Corespondență( raspunsuri ,solicitari interne sau externe primite de la terti).
  • Legi si Acte normative care reglementeaza desfasurarea activitatilor in domeniul institutiei;
  • Autorizatii pentru desfasurarea activitatilor in domeniul tehnic
  • Autorizatii de mediu;
  • Raport trimestrial privind activitatea economic – financiara cf Legii nr 24/2017;
  • Adrese si formulari de raspunsuri pentru adrese;
  • Raport privind indicatorii de performanta pentru management
  • Raport de revizuire a situatii financiare individuale/consolidateconsolidate (semestrial);
  • Raport cu privire la auditul situatiilor financiare individuale/consolidate (anual);
  • Documente derulare contract (raport de activitate; raport constatator; proces verbal recepție servicii/produse; cerere de actualizare aplicație informatică; notă de necesitate actualizare aplicație informatică.)
  • Documente aferente procedurilor de achiziții publice (Notă de evaluare valoare estimată; Referat de necesitate; Caiet de sarcini; Raport evaluare tehnica)
  • Raportări
  • Proceduri
  • Documentele sistemului de management ale institutiei;
  • Dosarul de audit / inspectie (inclusiv documentele si inregistrarile verificate / evaluate in cadrul auditurilor si inspectiilor)
  • Autorizatii
  • Acte procesuale pentru apararea intereselor institutiei in fata instantelor de judecata si in fata organismelor administrativ-jurisdictionale
  • Adrese si notificari (pre si post litigioase) pentru apararea intereselor institutiei;
  • Opinii si Puncte de vedere juridice;
  • Rapoarte de analiza
  • Registru acte procedurale
  • Registru opinii juridice
  • Avize
  • Raportari autoevaluare pe compartiment
  • Registre de contabilitate
  • Fise de cont
  • Balanta de verificare
  • Bonuri de consum si de transfer
  • Documente referitoare la plati si incasari: ordine de plata, dispozitii de plata/incasare, chitante, extrase de cont,etc
  • State de salarii
  • Documente referitoare la plata drepturilor de natura salariala si a viramentelor la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale si fondurilor speciale
  • Declaratii fiscale
  • Documente referitoare la inventarierea patrimoniului.
  • Prezentare investitori (aferenta situatiilor financiare individuale preliminare, trimestriale, semestriale, anuale);
  • Raportul Directorilor (trimestrial);
  • Raport trimestrial privind activitatea economic – financiara cf Legii nr 24/2017;
  • Procese – Verbale de predare/primire documente;