- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea instituției;
- Structura organizatorică;
- Documente care contin numele şi prenumele persoanelor din conducerea companiei şi ale funcţionarilor responsabili cu difuzarea informaţiilor publice;
- Documente care contin coordonatele de contact ale instutuției, denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de internet;
- Bugetul şi bilanţul contabil;
- Raportul anual de activitate;
- Regulamentul de organizare şi funcţionare;
- Regulamentul intern;
- Declaraţiile de avere şi de interese;
- Anunţurile privind organizarea, concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante, precum şi condiţiile de participare şi selecţie specifice potrivit legii;
- Documente care contin istoricul instituției;
- Documente care contin profilul instituției;
- Documente care contin obiectivele instituției;
- Formularele aferente solicitarii de informatii conform Legii nr. 544/2001 (Formular pentru solicitarea de informatii in baza Legii 544/2001, Reclamatie administrativa in caz de refuz de trimitere a informatiilor solicitate in baza Legii 544/2001; Reclamatie administrativa in caz de netrimitere in termen legal a raspunsului la solicitarea de informatii in baza Legii 544/2001);
- Codul de Conduita ;
- Programul de lucru ;
- Raport anual privind aplicarea Legii 544/2001 avand ca obiect liberul acces la informatiile de interes public;
- Buletin informativ privind aplicarea Legii 544/2001
- Rezultatele financiare ale companiei (situatii financiare, buget anual, indicatori financiari)
- Rapoarte curente;
- Documente care contin informatii referitoare la Adunarea Generala a Actionarilor;
- Documente care contin informatii privind Consiliul de Administratie
- Planul de administrare al institutiei;
- Politica de remunerare
- Actul constitutiv al institutiei;
- Politicile companiei
- Documente care contin informaţii referitoare la achiziţiile publice, organizate de către instituție conform legislaţiei în vigoare;
- Licența de funcționare;
- Contracte;
- Facturi;
- Rapoarte: Statistica, SCIM, Autoevaluare;
- Declarații ANAF;
- Registre:
- Registrul intrări/ieșiri extern,
- Registrul intrări/ieșiri intern,
- Registrul solicitări-consiliere etica,
- Registrul monitorizării situațiilor de încompabilitate,
- Registru monitorizării situțiilor de pantouflage,
- Registru pentru înregistrarea solicitărilor şi răspunsurilor privind accesul la informaţiile de interes public şi pentru gestionarea procesului de acces la informaţii de interes public
- Registru reclamaţii administrative şi plângeri în instanţă
- Registrul Riscurilor;
- Corespondență( raspunsuri ,solicitari interne sau externe primite de la terti).
- Legi si Acte normative care reglementeaza desfasurarea activitatilor in domeniul institutiei;
- Autorizatii pentru desfasurarea activitatilor in domeniul tehnic
- Autorizatii de mediu;
- Raport trimestrial privind activitatea economic – financiara cf Legii nr 24/2017;
- Adrese si formulari de raspunsuri pentru adrese;
- Raport privind indicatorii de performanta pentru management
- Raport de revizuire a situatii financiare individuale/consolidateconsolidate (semestrial);
- Raport cu privire la auditul situatiilor financiare individuale/consolidate (anual);
- Documente derulare contract (raport de activitate; raport constatator; proces verbal recepție servicii/produse; cerere de actualizare aplicație informatică; notă de necesitate actualizare aplicație informatică.)
- Documente aferente procedurilor de achiziții publice (Notă de evaluare valoare estimată; Referat de necesitate; Caiet de sarcini; Raport evaluare tehnica)
- Raportări
- Proceduri
- Documentele sistemului de management ale institutiei;
- Dosarul de audit / inspectie (inclusiv documentele si inregistrarile verificate / evaluate in cadrul auditurilor si inspectiilor)
- Autorizatii
- Acte procesuale pentru apararea intereselor institutiei in fata instantelor de judecata si in fata organismelor administrativ-jurisdictionale
- Adrese si notificari (pre si post litigioase) pentru apararea intereselor institutiei;
- Opinii si Puncte de vedere juridice;
- Rapoarte de analiza
- Registru acte procedurale
- Registru opinii juridice
- Avize
- Raportari autoevaluare pe compartiment
- Registre de contabilitate
- Fise de cont
- Balanta de verificare
- Bonuri de consum si de transfer
- Documente referitoare la plati si incasari: ordine de plata, dispozitii de plata/incasare, chitante, extrase de cont,etc
- State de salarii
- Documente referitoare la plata drepturilor de natura salariala si a viramentelor la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale si fondurilor speciale
- Declaratii fiscale
- Documente referitoare la inventarierea patrimoniului.
- Prezentare investitori (aferenta situatiilor financiare individuale preliminare, trimestriale, semestriale, anuale);
- Raportul Directorilor (trimestrial);
- Raport trimestrial privind activitatea economic – financiara cf Legii nr 24/2017;
- Procese – Verbale de predare/primire documente;